Re: Bien étonné (de se trouver ensemble)

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Sat Jul 8 01:11:51 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Glenn, wil jij nu echt, dat de Tweede kamer uitmaakt of ik al dan niet in
een veel te volle, te kleine en bedompte ruimte in een verder rookvrije
trein wil roken. Kies ik daarvoor? Is dat bestuur van de samenleving? Als je
als TK-lid bent gekozen, geeft dat je nog niet het recht je met alles en nog
wat te bemoeien. Als TK lid moet je zorgen voor controle op de macht en ben
je verantwoordelijk voor medewetgeving, medewetgeving, die draagvlak heeft
onder de hele bevolking en die gaat over de organisatie van ons land. Je
bent niet aangesteld als superbetuttelaar.

Ik steek er nog een op, terwijl het niet mag, en ik het vroeger ook al niet
mocht van mijn vader (maar het wel gewoon deed),

Tjerk