Mag het zeuren nu ophouden?

H. van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Fri Jul 7 10:50:09 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik verbaas me meer en meer over de kwaliteit van de D66-leden op deze
lijst. Wat krijgen we nú weer ineens?
We hebben het over D66-ers en niet D66-ers op een D66 lijst. En dan:

At 08:19 07-07-2000 Friday, Roeline wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>From: H. van Meeteren

Misschien even uitleggen: met `heidenen' bedoel ik niet D66-ers en het `dan
gooien we die er toch af' is ironisch bedoeld. U begrijpt dat ik dat juist
*niet* meen.

>Op deze lijst gedraag jij je heel redelijk,

Dat is dan het enige dat telt op deze lijst. Andere gelegenheden (kroeg,
chatboxen, chatlijsten, telefoon, privé-email etc) tellen niet. Die erbij
halen is uitermate irrelevant en veroorzaakt ruis.

>maar kijk niet naar andere lijsten. Die lijsten verziek je momenteel en je
>pakt mensen op dingen
>die ze je ooit privé hebben verteld.

(zucht) weer iemand die zijn/haar verhaal komt halen. Mevrouw, wat wilt u
nou? Als ik elders me niet gedragen heb zoals het bij u in de smaak valt,
wilt u zich dan dáár tot mij wenden? Deze lijst is een D66 lijst, ook al
zijn niet D66-ers meer dan welkom.

>Nee Hei(de)n, echt niet. Juist jij zou het goede voorbeeld moeten geven. Dat
>doet een lijsttrekker toch?

Ik was ooit lijsttrekker van een geheel andere partij. En of ik het goede
voorbeeld moet of wil geven is iets dat aan mijn eigen beoordeling dient te
worden overgelaten. Ik zeg wat ik vind, an als ik iemand vind zeuren dat
zeg ik dat. Dus mevrouw: u zeurt.

Hein  van Meeteren
 Amsterdam
heinwvm at palm.a2000.nl