d66

Roeline roeline at ROELINE.MYWEB.NL
Fri Jul 7 08:19:09 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

From: H. van Meeteren

> dan gooien we al die heidenen er toch gewoon af!

Wat is een heinden. Volgens mij mensen die het ene zeggen en het andere
doen. Mensne die niet te vertrouwen zijn. Het heeft weinig met geloof te
maken. Op deze lijst gedraag jij je heel redelijk, maar kijk niet naar
andere lijsten. Die lijsten verziek je momenteel en je pakt mensen op dingen
die ze je ooit privé hebben verteld. Dat nadat je zelf een beetje onderuit
gehaald bent met dingen die een ieder al wist.

> (=D66 lid, helaas voor jullie. Ik betaal zelfs honderden guldens aan
> lidmaatschapsgeld, dus een beetje etteren zij me vergund...)

Nee Hei(de)n, echt niet. Juist jij zou het goede voorbeeld moeten geven. Dat
doet een lijsttrekker toch?
Maar je laat wel weer zien hoe belangrijk het hebben van geld is. Mensen die
dat in mindere mate hebben moeten zich blijkbaar keurig gedragen willen
willen ze ergens bij mogen horen.

Goeimorgen Hein, uitgeslapen?

Roeline.