(help:inflatie) last try

B Doggle bd62 at INAME.COM
Fri Jul 7 00:02:04 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Cees Binkhorst wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Voor zover ik weet heeft het kadaster zijn prijzen zeer drastisch
> verlaagd sinds het geprivatiseerd is!
>
> Cees
> ---
> Cees Binkhorst (c.binkhorst at net.hcc.nl)

Ik heb zojuist mijn huis verkocht en voor de beschrijving had ik wat
informatie
van het kadaster nodig voor wat betreft het perceel en vooral de daarbij
behorende wallekanten. Voor ALLES moest nu betaald worden, dat was in
het
verleden anders werd mij door de mensen van het Kadaster verteld, "we
moeten nu als gewoon bedrijf mee-concurreren..." mijn opmerking dat
concurrentie
niet mogelijk was werd weggewuifd met "iedereen kan nu met ons
concurreren"

Da klopt, iedereen die de gegevens van het Kadaster heeft...
De discussie werd te moeilijk, en ging teveel van mijn tijd kosten...