Onzorgvuldig en onprofessioneel

Joris van den Wittenboer J.van.den.Wittenboer.st at PPSW.RUG.NL
Wed Jul 5 14:55:10 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja, waar gaan we heen?
Volgens mij is er maar een manier om iedereen voor zichzelf te laten bepalen
hoe de context van de hele situatie was. Ik denk dat Hein daar wel gelijk in
heeft. De context is belangrijk. Op een lijst waar het een gewoonte is om er
hard in te gaan, ga je zelf al snel mee. En dat is helemaal niet zo raar. Ook
hetgeen ik inmiddels gelezen heb over maislul vind ik nog niet zo schokkend.
Ik denk dat sommige lijsters (ene meneer Barends bv.) schokkender mailtjes
krijgen toegezonden van lijsters van hier.
Maar is er een archief van die lijst? Zodat degene die dat wil daar de context
vandaan kan halen. Ik zelf beoordeel beide heren nog steeds gewoon op
basis van hun bijdrage waar bij beide soms veel inzit, en soms zijn ze het
zelfs redelijk eens (al zou je dat niet uit hun reactie kunnen halen).

We zouden bijna vergeten dat er een poging wordt ondernomen door de
heren de Knikker en Bos om een referendum via internet voor D66 op poten
te zetten. En deze poging heeft volgens mij meer kans van slagen dan een
eerdere. Maar ik wil nog wel even weten wie de stemmen bijhoudt etc.... ivm
knoeien/manipuleren. Maar het is een goed initiatief. Zullen we ons daar op
gaan richten?

Ben benieuwd hoe de volgende top 10 van schrijvers eruit ziet :-)
Groet Joris