SP (was: geen titel)

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Wed Jul 5 07:19:34 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

goede idealen, oprechte toon, alleen krijg je het gevoel alsof er om precies
te zijn 1 ideoloog rondloopt. Dat wordt ook in alle folders en dergelijke
breed uitgemeten, beetje eng soms, wat dat betreft vind ik d66 prettiger.
Aan de andere kant is het zo'n beetje de enige ECHTE volkspartij, ongeacht
wat de VVD daarvan vindt, en het gebrek aan ideologisch kader weerspiegelt
dat, hetgeen dan weer positief is.
Ik heb een tijdje geprobeerd om actief te zijn in de SP, en ondanks mijn
intellectuele sympathie voor de achterban, lukte het me niet om over de
weerzin tegen de onnozelheid heen te stappen.
Dat ervaar ik als een gemis, maar ik kan het niet verhelpen.