Modereren e.d. (Was: [D66] krijsende lijsters op het web)

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue Jul 4 19:58:47 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Max Kok schreef:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> er

> Allemaal niet nodig :
> Hein beweert dat hij fatsoenlijk openbaar discussieert, Eric beweert dat
> Hein openbaar geschreven heeft dat anderen een lul zijn en moeten oprotten,
> Hein beweert dat hij dat nooit geschreven heeft.
>
> Test: de betreffende mail komt boven water.
>
> Resultaat: 1 van beiden heeft niet de waarheid gesproken en kan zijn
> geloofwaardigheid in dezen (en verder op de lijst) wat mij betreft verder
> wel vergeten.

> [...]

Mogelijke uitslag:

Let er dan even op dat je niet met een kluitje het riet wordt
ingestuurd!!
Vraagje: "Je hebt voldoende inzicht waar jij straks staat als een en
ander zgn. duidelijk zal zijn?".

Voor een werkelijke uitslag zul je er nog vele varianten naast moeten
leggen.
Mogelijk dat er eentje in de buurt komt.

Tjonge Hein, wat kan zoiets toch lang duren. Ik had minstens verwacht
dat het nu wel al achter de rug zou zijn. Max heeft zich ook al laten
verleiden tot ferme uitspraken, als ie daar maar geen spijt van krijgt.
Hoelang zou het nog doorgaan zo?

Henk Elegeert