Heins scheldpartijen elders ?

Max Kok m.r.kok at HCCNET.NL
Tue Jul 4 04:58:27 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ramon,

>Erik, doe het dan op de lijst. ik ben inmiddels ook wel benieuwd naar dit
>bewuste mailtje. Ook kunnen we in een keer allemaal zien waar je het over
>hebt en kan Hein ook replyen. Het maakt inmiddels onderdeel uit van de
>beraadslagingen, niet waar ?

Jij bent ook nog bewijslast schuldig, zie mijn bericht 3/7 3.49 uur.
Ik vind het in deze goedkoop om dat ook nog eens Eric in de schoenen te
schuiven.

Verder zou ik graag weten wat je precies bedoelt met " Man, dat was een copy
en paste van een URL dat ik ook zelf had kunnen doen. ".  Je hebt dat
bericht toch zelf op deze lijst geplaatst of staat er een verkeerde afzender
genoemd bij het betreffende bericht ?

Met vriendelijke groet,

Max Kok