PNYX mail doorsturen en Vetes

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Tue Jul 4 00:14:55 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Man, dat was een copy en paste van een URL dat ik ook zelf had kunnen doen.
Je kunt ook op alles lopen zeiken ! Vlieg op met je genuil.

Verder over het advies van Van Meeteren: ik kan niet zo over me heen laten
lopen. Ik blijf mezelf verdedigen. Tuurlijk krijg je dan hetzelfde als wat
Bo Buma een tijdje terug over de vete EvdM/HvM schreef. Het "waar 2 vechten
hebben 2 schuld" maar dat kan toch nooit de bedoeling zijn van een
discussielijst.

Tenslotte zijn niet-D66'ers hier ook welkom. Ik ben zeer geïnteresseerd in
de denkbeelden van anderen, maar dan wel op een fatsoenlijke manier en niet
zoals het nu de laatste tijd gaat met EvdM.

Ramon