EK voetbal

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sat Jul 1 12:16:23 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

nietes! ligt er natuurlijk aan hoe ver je terug psychologiseert natuurlijk,
misschien is je analyse iets minder diepgaand??? verlies is weliswaar
physieker dan tegenspraak, maar het in beide gevallen om een frustratie van
je eigen intentie, waardoor je met een innerlijk of uiterlijk onvermogen te
maken krijgt. Het is wel de intentie van de wil van je idee om te
overtuigen, maar ik snap dat je iets ideeeler van opvatting bent, geeft
niet.