Amsterdam én TCA laten de taxichauffeurin de kou staan

Atilla Arda arda at CISTRON.NL
Sun Jan 30 23:59:39 CET 2000

Remko schreef:

> Bestaat er geen
> "parlementaire" commissie op gemeentelijk niveau???

Nee, wellicht een idee voor een initiatiefwetsvoorstel van de
TK-fractie.

> Dat ze elkaar verneukt hebben, daar hoeven wij toch niet voor op te draaien
> zeker. Die pyramide-spel-slachtoffers gaan wij toch ook niet allemaal
> compenseren. We blijven bezig.

Het voorstel is niet om ze uit de gemeentekas schadeloos te stellen,
maar gedupeerde taxichauffeurs te helpen bij het verhalen van hun schade
op diegenen die zich hebben verrijkt over de ruggen van de gewone
man/chauffeur.

We kunnen dat zeggen "laat ze maar een advocaat nemen", maar dan moet je
je ook niet verbazen wanneer mensen eerder lid worden van de
consumentenbond of de vereniging eigen huis, dan van een politieke
partij. Ik zie het als dienstverlening aan Amsterdammers die ik
vertegenwoordig.

Met vriendelijke groeten,

Atilla Arda             D66-fractie Gemeenteraad Amsterdam
http://arda.op.het.net  http://www.d66amsterdam.com
http://www.d66amsterdam.com/taxi