Zelfdoding belangrijkste doodsoorzaak 25- tot 40-jarigen

Theo Veltman theoveltman at HOTMAIL.COM
Fri Jan 28 12:36:46 CET 2000

dank je wel BO.

Overigens: recent op BBS een pogramma waarin onderzoek werd gerefereerd dat
op weg is te ontdekken waar ouder worden vandaan komt. Het lijkt inderdaad
iets te maken hebben met gen(-verbindingen om het maar ik mijn ondeskundige
lekentermen te zeggen). Er wordt kennelijk behoorlijk wat geld verspijkerd
aan dat onderzoek.

groet