Zinloos geweld -aktie- [fwd] [re]

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Thu Jan 27 01:16:51 CET 2000

>Speciaal voor Ramon:

Toch maar even op ingaan dan.

>Als je een kettingbrief 'in de aanbieding' hebt en je hebt
>een onbedwingbare neiging die met anderen te delen, dan kun je dat op deze
>lijst melden, zodat mensen die daar interesse in hebben zich bij jou kunnen
>vervoegen voor een kopie.

Dat is toch vele malen omslachtiger...

>Dus niet klakkeloos op de lijst gooien. Houd ook een beetje rekening met
>mensen als Pieter (en mijzelf).

Dit is trouwens geen kettingbrief, maar een aandachtsvrager/petitie. Dit
onderwerp vond ik sympathiek genoeg en als je denkt 'he, dit is niks' meteen
doorklikken. O ja, ik had niet verwacht dat er weer lijsters waren die de
hele mail zelfondertekend opnieuw naar de list sturen. Dat was minder
handig, ook omdat iedereen die de mail de 1e keer had gehad hem nu nog een
keer kreeg. Daar kreeg ik klachten op, van Michel Geleijns.

Ik hoop geen hele discussie hier over te ontketenen.

>Met vriendelijke groet,
>
>Chido Houbraken

Vriendelijke groeten terug !
Ramon