Klachen UPC

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at NODE12AF7.A2000.NL
Wed Jan 26 12:08:39 CET 2000

Om voor de hand liggende redenen is het onderstaande niet algemeen bekend.

Klachten over UPC kan men doen toekomen aan:
  Consumentenbelangen UPC
  D. v/d Bergh
  Postbus 80900
  1005 DA Amsterdam

Zelf heb ik problemen met UPC vanaf het moment dat ik daar een stap
over de drempel zette maar die zijn niet van technische aard (ik heb
een prima verbinding gebaseerd op Linux - dan heb je net zoveel e-mail
adressen als je wil en ook nog eens een eigen internet-domein). Maar
al het overige is zwaar onder de maat.

Een adviesje aan mede UPC-gebruikers: geef nooit een incasso-machtiging
af. Dan ben je aan de haaien overgeleverd. Bijkomend voordeel als je
die machtiging weer intrekt: je krijgt geen brieven van UPC meer.

Marc Fluks