Statistiek liegt niet (3)

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Jan 24 10:02:32 CET 2000

Beste Ramon,

Het ging mij oorspronkelijk om de redeneerwijze en het geloof dat aan
'feiten' wordt gehecht. Vooral bij geweldsdelicten gaat bijgeloof een rol
spelen. Om het uit die sfeer te halen transponeerde ik het cijfergeweld even
op partijlidmaatschap. Als voorbeeldje. Nadien bleek overigens uit een
nieuwsbericht dat D66 tweeduizendzoveel in de min was in 1999. Dus
eindcijfer twaalfduizendzoveel.

Henk Vreekamp, Utrecht
----------------------
At 11:13 22-01-00 CET, you wrote:
>H. Vreekamp, Utrecht:
>
>Wat ook een interessante vraag is, even er van uitgaande dat deze cijfers
>kloppen, wanneer we die 4.000 man kwijt zijn geraakt en waarom. En, of we
>alleen mensen kwijt zijn geraakt, en er misschien ook wel mensen bij zijn
>gekomen. Verloop ? Ikzelf ben in 8/1998 lid geworden...
>
>En: Wat gaan we doen om mensen lid te laten worden van D66 ?
>
>Vriendelijke groet,
>Ramon Barends

(D66 at nic.surfnet.nl).
tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66