Utrechtse Troebelen (2)

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Tue Jan 18 09:56:47 CET 2000

C.Houbraken at hilversum.nl uitte de woorden:

> Ik dacht al: waarom stemmen zoveel 'ouderen' hier toch op Leefbaar Hilversum.
> Maar dat is dus vanwege die fabelachtige kennis van literatuur en
> geschiedenis. Prettig dat die verwondering ook weer opgehelderd is.

Deze jongere kon gisteren helaas niet naar die extra AAV in Utrecht daar
hij naar Ahoy moest. Hij vraagt zich echter wel af of er behalve over de
vetes en persoonlijke doelen van het trio Kernkamp, Lemaier en Kok nog
gesproken is over de HOV? Wat vindt de afdeling nu van dat ding door de
binnenstad? Wat hem betreft liever niet maar dat standpunt lijkt alleen
verkondigt te worden door Leefbaar Utrecht.

Met vriendelijke groet,
--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                            phone: +31-30-2900900 |