Reactie verbod mein kampf

William Oosterwijk de.alven at PLANET.NL
Tue Jan 18 10:22:44 CET 2000

>  Ik vind dat er in een van de bijdragen terecht werd gewezen op de
>  schadelijkheid van de filosofische bronnen van het Nazi-dom, te weten
>  ideeen van bijv. Nietzsche en stukken van Wagner.
>
>   Mvg,  Jan Slingerland

de lakmoestest:

DE UITGANGSPUNTEN VAN DEMOCRATEN 66

D66 stelt de mens centraal: vrij, betrokken, gelijkwaardig en mondig. Wij
streven naar een democratische, duurzame en open samenleving, waarin
individuele vrijheid even vanzelfsprekend is als sociale cohesie; een
samenleving waarin burgers verantwoordelijkheid willen en kunnen nemen voor
zichzelf en hun omgeving; een samenleving waarin arbeid, persoonlijke
ontwikkeling, vrije tijd en zorg goed te combineren zijn. D66 wil actief
kansen scheppen voor mensen om hun talenten te benutten en hun kennis toe
te passen. D66 heeft vertrouwen in de beslissingen die mensen nemen over
wat hen aan het hart gaat.

(integrale tekst te vinden onder congesstukken bij d66.nl)

William Oosterwijk
D66 Drenthe