heuglijk nieuws

de Knikker, Remko Remko.deKnikker at NL.ORIGIN-IT.COM
Fri Jan 14 19:12:32 CET 2000

natuurlijk is ethiek minder belangrijk dan WA zijn geluk.

-----Original Message-----
From: Lodder Ing P.H. [mailto:P.H.Lodder at Ato.Dlo.Nl]
Sent: vrijdag 14 januari 2000 9:26
To: D'66 Discussielijst (E-mail)
Subject: RE: heuglijk nieuws

Daar men in Argentinie juist voor papa Maxima enigszins bewondering (NRC van
maandag of dinsdag geloof ik) heeft vanwege zijn inzet voor een vermindering
van de dictatuur, ten tijde van zijn periode in de regering, zie ik geen
reden waarom we in Nederland roomser dan de Paus moeten zijn.

Overigens, het huwelijk op scherp zetten vanwege een van de vaders is
natuurlijk belachelijk: het gaat erom of Willempie een beetje happy is met
Maxima, en daar kan ik, en met mij de rest van Nederland, toch vrij slecht
over oordelen.

Met vriendelijke groeten,

Pieter Lodder
Wageningen