inflatie : huizenprijzen

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Jan 14 17:56:50 CET 2000

Beste lijster(s),

Ik spreek toch liever over de kosten voor levensonderhoud en wijs er even,
tijdens de koffie, op dat bepaalde besisvoorzieningen in de jaren zeventig
uit de statistiek zijn  gehaald, waaronder de gasprijs e.d. Het Wassenaarse
poldermodel is, naar ik me herinner, voor een deel gebaseerd op dit groeiend
gat tussen werkelijke kosten en loonstrijging (in onderhandelingen). De
koopkracht is in NL dan ook relatief laag voor de EU.

Henk Vreekamp, Utrecht
----------------------

At 00:02 14-01-00 +0100, you wrote:

> [...]
>huurprijzen te maken hebben en dit is een hele grote groep nog steeds 51%
>van de totale woningvoorraad.
>Bij elkaar lijkt het niet onwaarschijnlijk dat het prijsindexcijfer een
>redelijk beeld geeft van de stijging van de woonlasten.
>Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
>
>PAS OP: D66 WAARSCHUWING : HET ONDESKUNDIGE GEBRUIK VAN CIJFERS KAN DE
>GEZONDHEID VAN UW CONCLUSIES ERNSTIGE SCHADE TOEBRENGEN    ; )
>
>Vriendelijke groet,
>
>Bo Buma
>

>Alle cijfers uit CBS Statistisch Jaarboek 1998 (handig ding hoor, voor de

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66