heuglijk nieuws

de Knikker, Remko Remko.deKnikker at NL.ORIGIN-IT.COM
Thu Jan 13 19:24:47 CET 2000

Ah! Ja hoor, NRC-scoop, de verloving,
ik neem aan dat een pleidooi om de toekomstige schoonvader van het
staatshoofd officeel berouw te laten uitspreken over zijn collaboratie met
de militaire junta (zie je die theekransjes al voor je?! ik wil niet steeds
weer opnieuw refereren naar de jachtopziener/WNFbeschermheer bernhard (ik
blijf me veronderen over die man zijn moraal)) weer teveel gevraagd is van
de geachte d'66-ers??
Waarom maakt niemand zich druk over systematische politieke moorden, alsof
dat een sinecure is. Het is ook natuurlijk enger als je ZELF hier om de hoek
op je kop geslagen kunt worden.