vara, omroepbestel, et cetera

Joris van den Wittenboer J.van.den.Wittenboer.st at PPSW.RUG.NL
Wed Jan 5 17:37:37 CET 2000

Andor,
ik geloof je wel, maar ik meende me een discussie op de radio te
herrinneren, zal het verkeerd onthouden hebben, sorry. Maar geld voor
partijonderdelen vind ik ook geld voor de partijen. Ze worden financieel
gesteund en dat moet ook.

> Partijen krijgen ECHT GEEN geld voor campagnes. Janmaat heeft ooit eens
> geld voor het wetenschappelijk bureau van de CD gebruikt voor het
> secretariaat en dat moest-ie allemaal teruggeven, plus boete. De Jonge
> Democraten zijn ook toch echt niet hetzelfde als D66...

Ik heb toch niet gezegd dat de JD hetzelfde is als D66. Maar het SWB en
het opleidingscentrum vind ik wel bij D66 horen en maken volgens mij ook
onderdeel uit van de partij.
Groet Joris