FW: omroepen

de Knikker, Remko Remko.deKnikker at NL.ORIGIN-IT.COM
Mon Jan 3 14:13:10 CET 2000

-----Original Message-----
From: de Knikker, Remko
Sent: maandag 3 januari 2000 14:10
To: 'J.L. Swarte'
Subject: RE: omroepen

Het gevaar is er natuurlijk van belangenverstrengeling. De politiek geeft
geld aan politiek/maatschappelijk gekleurde TVzenders, het belangrijkste
politieke medium, bemoeit zich onvermijdelijk natuurlijk met de indeling van
het politiek meest belangrijke medium, geen wonder dat de pvda zich zo druk
maakt over het verdwijnen van VARA. Misschien is het tijd om de omroepen te
ont-politiseren.