REPLY TO:

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Thu Feb 24 02:15:47 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoi !

Reactie op:
>From: Marc-Jan Ahne <mjahne at home.nl>
>To: D66 at NIC.SURFNET.NL
>Subject: RE: REPLY TO:
>Date: Wed, 23 Feb 2000 14:22:53 +0100

Hier in stond:
>want ik moet er niet aan denken dat iedereen het adres van de lijst als
>afzender gaat gebruiken.

en:
>Ook is het niet meer mogelijk om, zoals hier al vaker
>besproken, mailtjes van een bepaalde afzender automatisch te laten
>verwijderen. Ramon heeft in het verleden zelf al eens aangegeven dat een
>ieder
>die zijn mail niet wil lezen dit door sommige mailprogramma's automatiosch
>in
>te stellen is.

Eerste reactie:
Je gebruikt het adres van de lijst niet als afzender, maar als Reply-to:. Je
eigen mailadres is en blijft de afzender. Zo is het dus ook mogelijk om mail
van bepaalde mensen te blocken. Sterker nog, bij mij is het mogelijk om mijn
'normale' mail wel te ontvangen en de 'list-mail' niet ! Je kan bij mij dus
echt shoppen... :)

en besluit met:
>Mocht ik dit nu willen doen dan krijg ik in het geheel geen
>mail meer van de lijst.

Dit is dus niet juist.

Ik weet rouwens niet of er mensen zijn die r_barends at hotmail.com nog als
blockadres hebben staan, maar die kan je dus veilig afvoeren om geen
lijstmail van mij meer te ontvangen. I.t.t. daar van moet je
r_barendsD66 at hotmail.com blocken en evt. r_barendsPNYX at hotmail.com. Ik heb
trouwens nooit de suggestie gedaan om dit te doen, anderen deden deze
suggestie. Mijn mail is toch altijd boeiend... *toch ?*

Vriendelijke groet,
Ramon Barends, Nijmegen

Prive-mail sturen ? Dat kan op: r_barends at hotmail.com

*** DEZE E-MAIL IS OPENBAAR EN MAG VERDER VERSPREID WORDEN ***

Check ook:
D66: http://www.d66.nl
Fractie D66 Nijmegen: http://www.telekabel.nl/d66
Afdeling D66 Nijmegen: http://www.gaypnt.demon.nl/d66