REPLY TO:

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Wed Feb 23 13:58:32 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoi !

Ik bemoeide me er al mee, maar dan off-list.

Het probleem zit hem dus in het niet automatisch verschijnen van
D66 at nic.surfnet.nl als Reply-To:-adres.

Ik heb voor de lijst een apartadres en daar heb ik het wel automatisch
ingesteld. Sommige lijsters en andere zangvogels (om met Vreekamp te
spreken) klagen dat ze mij niet prive kunnen mailen. Dat kan wel... maar
niet volautomatisch. Ik heb inmiddels voorzien in een regel in mijn
signature waar mijn privemailadres als link staat opgenomen.

Maar het mooiste zou zijn als de suggestie van Henk van Lingen werkt, en het
volautomatisch gaat. Dan ben je ook af van de dubbele en soms driedubbele
mail...

Ik reageerde op:
>From: "B.Buma" <stractic at euronet.nl>
>To: "C.Houbraken", "D66 Discussielijst"
>Subject: Re: REPLY TO:
>Date: Wed, 23 Feb 2000 00:38:10 +0100

Ik wil nog even er op wijzen dat dit onderwerp is voortgekomen uit mijn mail
waarin ik 3 punten noemde. Een ander punt was het deleten van de vorige
mail(s) en het relevante (waar je op reageerde, kernachtig !) laten staan.

Vriendelijke groet,
Ramon Barends, Nijmegen

Prive-mail sturen ? Dat kan op: r_barends at hotmail.com

*** DEZE E-MAIL IS OPENBAAR EN MAG VERDER VERSPREID WORDEN ***

Check ook:
D66: http://www.d66.nl
Fractie D66 Nijmegen: http://www.telekabel.nl/d66
Afdeling D66 Nijmegen: http://www.gaypnt.demon.nl/d66