FW: failure notice

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Tue Feb 22 06:23:36 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Misschien is het nieuws: ik hoop van niet...

De lokalo-lijst van Erik Boog is al tijden terug (zie archief) opgeheven en
vervengen door een lijst opgezet door de Bestuurdersvereniging. Aanmelden
daarvoor kan bij Elma Hulspas [E.Hulspas at D66.nl].

Toch met vriendelijke groeten !
Ramon

Prive-mail sturen ? Dat kan op: r_barends at hotmail.com

*** DEZE E-MAIL IS OPENBAAR EN MAG VERDER VERSPREID WORDEN ***

Check ook:
D66: http://www.d66.nl
Fractie D66 Nijmegen: http://www.telekabel.nl/d66
Afdeling D66 Nijmegen: http://www.gaypnt.demon.nl/d66