vanBoxtel???

de Knikker, Remko Remko.deKnikker at NL.ORIGIN-IT.COM
Mon Feb 21 09:18:02 CET 2000

Herman:
Let op: Het is niet Herman, maar Remko die al die aannames op eigen
houtje maakt. Zoiets heet een stroman, Remko. Wanneer ik straks
verzonken zit in De Tocqueville, neem jij dan eens een inleidinkje
over argumentatie ter hand?
Remko: Doe maar een voorstel? Wel liefst een over rhetorica van voor 1800 of
zo. Only fair.

Herman:
Verder zou het je sieren als je voortaan iets terughoudender zou zijn
met uitspraken over mijn (of andermans) moreel gehalte. Je weet
namelijk helemaal _niets_ van me.
Remko: ik probeer je met overtrokken argumenten tot een overtrokken
standpunt te prikkelen om de keuzes minder genuanceerd te houden. Ik vind
dat de politieke te ge-egaliseerd is, maar dat zal niemand verbazen. Ik zie
onze discussie los van mijn totaaloordeel, ik kan je alleen nu hier op dit
punt beoordelen zo is het ook bedoeld. Kop op, Herman.