Afscheid Hans Verhoef

Marc Enschede m.enschede at HETNET.NL
Fri Feb 18 15:08:49 CET 2000

Vanmiddag om 14.18 uur heeft Hans Verhoef zich afgemeld van deze
D66-discussielijst. Hij heeft daarvoor 2 redenen, een prettige en een minder
prettige; zakelijk heeft hij het steeds drukker met zijn (internationale)
baan, maar prive heeft hij z'n vrije tijd steeds harder nodig wegens ziekte
in zijn familie.

Hans heeft het in 1994 mogelijk gemaakt dat dit digitale forum werd
opgericht en heeft sinds die tijd samen met mij (later heeft Chido het team
versterkt) het technisch beheer gedaan dat noodzakelijk was om deze lijst te
laten leven.

Graag zou ik een kleine collecte willen starten om Hans te bedanken voor 6
jaar actief lijstbeheer. Diegenen die Hans willen bedanken kunnen een kleine
bijdrage (suggestie fl. 2,50) storten op mijn bankrekening 59.09.33.949
(M.Enschede te Assen), ik zal er dan voor zorgen dat er een bloemetje en een
kadobon (alles afhankelijk van het bij elkaar gesprokkelde geld) aan Hans
wordt gezonden.

Groeten,
Marc Enschede.