Stille tocht

de Knikker, Remko Remko.deKnikker at NL.ORIGIN-IT.COM
Fri Feb 11 20:36:24 CET 2000

Is dat niet in de eerste plaats een initiatief voor zijn directe omgeving?
Misschien zitten die mensen daar niet op te wachten. geen voorbarige
conclusies (dit keer)))
de reactie van de media en lokaal bestuur zou wel interessant zijn, ben ik
het mee eens. Ik hoor nu pas voor het eerst dat hij Antilliaan was, dat gaat
bij daders toch wat sneller, subtiel he, extreem-rechts in NL.
Ik hoorde Min.deVries zeggen na het overleg waarbiji Belgie en frankrijk
waren weggelopen dat hij het een inspirerend overleg had gevonden. Ik weet
ook niet wat er verder mee bedoelde.