D66-lijsters meet & greet-dag

B.Buma stractic at EURONET.NL
Fri Feb 11 11:06:12 CET 2000

Luister Houwdegen,

Als je zo met onze adhesiebetuigingen omgaat wordt het natuurlijk niets ;-)

Maar om verdere voortijdige slachtingen te voorkomen:

Ik ga er maar eens vanuit dat er voldoende interesse is en dat het
eerstvolgende wat iedereen op deze lijst wil lezen een datum, een tijd en
een programma is, en wat de kosten zullen zijn.
Ik zal een parallele lijst opzetten bij List-bot waar 'de organisatie' zich
op kan uitleven.

OPROEP: Iedereen die ideeën heeft, en mee wil denken (en het risico wil
lopen ook nog wat te moeten doen)
a.u.b. bij melden op stractic at euronet.nl.
Je krijgt daarna een uitnodiging om je op de 'organisatielijst' aan te
melden.

Met vriendelijke groet,

Bo Buma