Discussielijst 220 > 180 lijstleden/ unsubscribe / en feest

William Oosterwijk de.alven at PLANET.NL
Thu Feb 10 10:38:24 CET 2000

> From:          "B.Buma" <stractic at euronet.nl>

> Als jullie het een aardig idee vinden, laat mij (ons, elkaar) dat dat
> eens weten, ik wil er dan wel wat energie in steken om het ook te
> realiseren, maar ieder ander die dit (mede) op zich wil nemen is
> natuurlijk van harte welkom zich te melden.

> Groet,
>
> Bo

Leuk Bo!  Een heel spontaan idee.
Afgelopen zomer had de afdeling Groningen ineens het "zomaar feest"
en leuk dat dat was!
Ok, wat te denken van een mooie dag in mei zo tegen Pinksteren?
Het grote Voorjaars-Lijsterfeest. En om het voor iedereen bereikbaar te
maken: ergens midden in het land "treinen" richting Utrecht ?

William Oosterwijk
D66 Drenthe