unsubscribe

T.E.L. Veldhuis veldbijl at HETNET.NL
Wed Feb 9 19:24:31 CET 2000

Beste Lijsters,
Kijk voor deze reacties was ik enige maanden geleden al bang. De D66lijst is langzamerhand verworden tot een reaktie-lijst tussen een paar 'vaste schrijvers' die het presteren om dagelijks tientallen e-mailtjes de lucht in te sturen. Als dit opbouwend werkt, oke. De onderstaande reactie is er echter een die uiteindelijk een 'unsubsribe' heeft opgeleverd. Gelukkig zitten er tussen de 59 e-mailtjes van vandaag nog een aantal die de moeite waard zijn aandachtig gelezen te worden. Het kost echter steeds meer tijd de D66-lijst te screenen en te deleten. Terwijl dit D66 lid toch verwacht had dat er meer D66 onderwerpen besproken zou worden. Gelukkig blijven een paar mensen dat doen. De anderen zou ik willen verzoeken in het subject-veld aan te geven wanneer het wel over D66 gaat. Begin bv met D66: monarchie of iets dergelijks.
Hopelijk blijft mevr. b.s. van lente-groen nog even lid van dit digitaal (d66) cafe.
Groeten,
theo veldhuis
d66 midden-drenthe
  ----- Original Message -----
  From: Mevr. B.S. van Lente-Groen
  To: D66lijst
  Sent: Wednesday, February 09, 2000 2:19 PM
  Subject: unsubscribe

  Vanwege de vele onaangename mailtjes nar elkaar, zonder ook maar 1 onderwerp fatsoenlijk uit te discussieren. Ga vooral op deze onaangename toon door, zullen zich velen door aanmelden en direct weer afmelden.
  Guido, Hein, Buma, de Knikker. Verder bemoeit langzaamaan niemand zich meer met de lijst. Noem het svp ook geen D66-lijst. In alle jaren dat ik lid van de partij ben, heb ik nog niet zulke onaangenaam naar elkaar toe reagerende mensen ontmoet.