BEA

de Knikker, Remko Remko.deKnikker at NL.ORIGIN-IT.COM
Sun Feb 6 11:16:17 CET 2000

Betekent het feit dat Bea nu prive en niet staatsrechtelijk in Oostenrijk
zit, dat er opeens een staatshoofd-CAO is? Is bekend hoeveel vakantiedagen
zij heeft? Betekent dat dat wij op dit moment geen staatshoofd hebben????
Ja, Ja, Ja???? Zeg Ja!! Het is een begin tenslotte.
Heeft het Nederlandse volk wel een goed beeld van de ethiek van het
koningshuis?? Er wordt nl altijd beweert dat een staatshoofd kiezen alleen
zinvol zouo zijn als er een kwade genius terecht zou komen op de troon, maar
ik heb geloof ik nog niet eens de helft van alle schandalen opgesomd/ nu
hoorde ik weer een nieuw detail, dat het koningshuis heel lang persoonlijk!
bevriend is gebleven met het Oostenrijkse staatshoofd voor WWII terwijl deze
het Hitler regime aanhingen. Denken de burgers/jullie wel eens na over de
moraal van die mensen. Nog afgezien van de streng protestantse opvattingen
van het koningshuis die ook bepaald niet representatief genoemd kunnen
worden voor het volk...