Tweede Kamer Draadomroep (was: TK-lid en Vragenuur)

Bert Bakker a.bakker at TK.PARLEMENT.NL
Sun Feb 6 10:07:54 CET 2000

Voorzitter), maar ook is de functie verwijderd van de TK-site om mee te
luisteren. Vooral dit laatste verbaast mij ! Kan de TK-fractie hier iets mee
doen ?
> Ramon

Ja, en in dit geval niet alleen onze TK-fractie. Er is een werkgroep van
kamerleden die op dit punt het presidium adviseert - en we zijn het er volop
over eens dat de Tweede Kamer in ieder geval via de eigen site te horen zou
moeten zijn. Niet alleen de plenaire vergaderingen, liefst ook openbare
commissievergaderingen. En ook wordt er gewerkt aan het beeld - via
RealPlayer, bijvoorbeeld. De afdeling Voorlichting van de Kamer is bezig een
en ander nu uit te werken.
Maar ik moet zeggen - het duurt me allemaal wel wat lang.

Groeten,
Bert Bakker.