Burger en Bestuur (30 jan)

B.Buma stractic at EURONET.NL
Fri Feb 4 11:32:21 CET 2000

Ja....... ???

heb ik ergens de indruk gegeven dat ik denk dat we een bestuurdersvereniging
zijn ????
Je kunt me er hoogstends van beschuldigen dat ik denk dat wij wer zijn om
kiezers te verenigen.
In ieder geval zullen we voldoende kiezers duidelijk moeten maken wat we
denken en willen én ze zullen zich daarin moeten herkennen anders : great
visions, no power.
Afgelopen zondag werd in ieder geval helder dat dát met onze eigen leden
niet helemaal lukte.
Daar is misschien iets van te leren..........als je wil.

vr gr
Bo