Gelukkig kerstfeest 2

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sat Dec 16 13:47:47 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

et bonnee an,
Er schijnen nogal wat vertaalfoutjes in de Nice-teksten te staan...
onder andere mbt het vetostemrecht, tsja, en dat terwijl we morgen weer  het
nationaal dictee hebben. Gelukkig leeft taal op straat nog wel...

Ik vind trouwens dat onze minister van D66 eigenlijk geen minister meer kan
zijn, als ik het eerder had geweten, had ik het eerder gezegd, maar er is
hier niet alleen sprake van de schijn van belangeverstrengeling, maar ook
ontstaat er een incestueuze indruk van de politiek, die toch al enigszins
bestond, achterkamertjes krijgt een te intieme kleur nu....
Die Constantijn heeft het overigens nog het slechtst getroffen van de drie,
als ik de foto in de Telegraaf zie...
Opvallend dat ze toestemming vragen aan de kamer voor het huwelijk,
blijkbaar wordt er toch op gezinspeeld dat Alex te in love is met de dochter
uit een rechtsfascistische familie om haar te laten schieten ten faveure van
het koningschap. Ben benieuwd wanneer de scope gebracht wordt....