Strategie

Wed Dec 6 15:14:16 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk van Lingen <henk at vanlingen.net> noteerde:
>Ik ben het met je hele verhaal eens maar kan het toch niet laten even
>op deze zin te reageren. Want atheisme is natuurlijk inderdaad ook
>een geloof. Ik ben dus benieuwd waarom jij dit een drogreden
>noemt.

 Anti-'iets' is een geloof, a-'iets' natuurlijk nooit. Dan zou alles
 immers een geloof zijn -zelfs als een mens niets door de bol suist.
 Kan natuurlijk niet.

 Zelf heb ik nogal moeite met al die anti-geloofjes...

 Ik zag overigens dat Herman Beun <Herman.Beun at yucom.be> (gaap,gaap)
 deze vraag van Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl> nog niet beantwoord
 heeft:
>Dus bijv. kan Herman Beun verklappen hoe hij en zijn werkgeefster aan
>'het Vaticaan' zijn gekomen?

 Lijkt me een goede vraag.  Wellicht zit er een wel-doordacht idee
 achter (zou toch kunnen, ik sluit niets uit) ?

 Marc Fluks, Amsterdam