Kerken en staten (was: RE: Strategie)

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Tue Dec 5 15:33:34 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Tue, Dec 05, 2000 at 02:03:05PM +0100, Chido Houbraken wrote:

  : Krijgen we nu weer van die drogredenen als: 'atheisme is ook een geloof'?

  Hallo Chido,

  Ik ben het met je hele verhaal eens maar kan het toch niet laten even
  op deze zin te reageren. Want atheisme is natuurlijk inderdaad ook
  een geloof. Ik ben dus benieuwd waarom jij dit een drogreden
  noemt.

  Groeten,

  PS: Voor de context-fans, ik ben ongelovig en dus noch christen,
  noch moslim, noch atheist.

--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |