collectie struisvogels.

Mark Koek mark at KOEK.NET
Wed Aug 23 11:32:01 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk, Arthur,

Even los van alle bangmakerij over "gif op je bord": heeft iemand meer
feiten over de aard van deze middelen, waarom ze verboden worden, hoe
ernstig ze zijn, en wat de motivatie is om het verbod uit te stellen?

Noem me naief, maar ik vind het wat moeilijk te geloven dat de
TK-fractie van D66 gezwicht is voor de belangen van een "kleine lobby",
zonder dat er verder wat voor uitstel te zeggen valt. Waarom zou die
"kleine lobby" trouwens ueberhaupt uitstel willen als er inderdaad goede
alternatieven zijn? Wat is *hun* belang?

Overigens: de beschuldigende toon jegens andere D66'ers die wellicht wat
minder luidkeels hierover zijn helpt niet om mij van jullie gelijk te
overtuigen. Integendeel, zelfs.

Groeten,

Mark Koek