bestrijdingsmiddelen

Arthur Bletterman a.g.n.bletterman at PLANET.NL
Wed Aug 16 23:27:14 CEST 2000

Het komt op mij ook een beetje over als met alle winden meewaaien. De tuinders zijn al negen(!) jaar op de hoogte van dit besluit, en besluiten nu ineens moord en brand te gaan schreeuwen. Voor de verandering heeft Pronk eens gelijk, nu hij besloten heeft deze bestrijdingsmiddelen te verbieden. Dit is overigens dwingend voorgeschreven door de EU regels, en daar valt dus (op den duur) niet aan te tornen. Het lijkt mij dat de dames en heren politici nu gewoon eens de rug recht moeten houden tegen de machtige landbouwlobby, in plaats van te proberen te schipperen. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden!

Met vrijzinnige groet,

Arthur Bletterman