Consequent overheidshandelen?

D Sundman dsundman at NETLAND.NL
Sun Aug 13 14:24:58 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Sundman schrijft op 13 augustus om 2:05pm:

Dat ik ironie niet vat?
Minister Justine... Justine is lijdend voorwerp in een erotisch-filosofisch werk van
Markies de Sade, waarvan Foucalt een post-modernistisch voorbeeld is. Wis(glass) is
engels vernacular voor een plasje doen, en last but not least Roddel in het Engels
is gossip. Backstabbing is iets geheel anders...  Tja dat heb je zo soms met
ironie...
Je bent overigens niet de enige, Ramon begreep het ook niet.

Dirk