Consequent overheidshandelen?

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Thu Aug 10 18:14:32 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl>
Remko: maar dat niemand eens iemand probeert onderuit te halen daarmee, dat
doet toch wel het ergste vermoeden: of het is 1 groot carnaveleske boel
daar, of ze hebben allemaal problemen met, laten we maar zeggen de
ademhaling! Op zich komt dat wel weer overeen met een van mijn theorieen,
die over workaholics! Maar dat dat mij dan ook intellectueel
vertegenwoordigt! Allemachtig daar moet ik eens over nadenken.... gelukkig
neigt mijn liberalisme naar een radicale ongebondenheid (ook daar moet ik
eens een libido-theorie op los laten)...
dat verklaart overigens ook waarom zo weinig mensen nog in politiek
ge-interesseert zijn, zich er niet meer in herkennen, tenminste als je ervan
uit gaat dat sexualiteit een basisbehoefte van de mens is....