Consequent overheidshandelen?

Joris van den Wittenboer J.van.den.Wittenboer.st at PPSW.RUG.NL
Wed Aug 9 15:03:04 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het is niet consequent als ze ze laten zitten. Dat gebeurd volgens mij niet zo
vaak, misschien wel in beginsel. Maar na een tijd als alle formulieren rond
zijn en de ME paraat dan zullen ze daar ook wel ingrijpen. Tenzij het gebouw
al langer dan een jaar leegstaat, dan wordt het moeilijk om krakers er nog uit
te krijgen.....maar dat geldt ook voor zigeuners die er dan intrekken....

Is er geen plaats in Utrecht voor die zigeuners?
Groet Joris