misdaad en straf

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sat Aug 5 19:05:56 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: Henk Elegeert <HmjE at home.nl>
>
>Rare meetlat heb je, Remco.
>Ik maak me niet meer zo druk.
>En ja, Milosevich!!!! Rare man vindt je niet.
>Gaat ie spelletjes doen met vakantiegangers.
>Wat wil je op de Molukken gaan doen en met welk recht?

Ha! goed dat je het zegt! Het toeval wil dat het bekenden van een collega's
vriendin's vrienden waren! Zoals al eerder werd gemeld stond tenminste 1 op
een ledenlijst van de CD, de buurman had een T-shirt 'US wants you!' aan
toen hij ge-interviewed werd, en het hele groepje blijkt neo-fascisten te
zijn. Vakantie, vakantie?? met een skibox in de zomer?? Ik weet het niet,
Henk. Ik denk dat Milosevich wel eens gelijk zou kunnen hebben met die
Nederlanders. 5 miljoen USD is voor dat soort domme  gasten (mijn collega
verzekerde me herhaaldelijk dat ze hersendood dom zijn) een hoop geld, zeker
als je neo-fascistische grootheidsideeen hebt...

Molukken: recht van rechtvaardigheid en moreel besef: de EU heeft grote
economische invloed in Indonesie, mn Duitsland, historisch heeft NL nauwe
banden met Inodnesie, zo heeft Bram Peper nogal wat eprsoonlijke contacten
met de voormalige president (voor Wahid)...
Beetje meer economische/diplomatieke druk om het geweld op Molukken te
stoppen bijvoorbeeld?? Misschien gaat het je te ver hoor???