Auteursrecht: vechten met de draak (deel 2)(@)

Cees de Groot cg at CDEGROOT.COM
Wed Aug 2 18:59:59 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Koek <mark at koek.net> said:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Yup. Micros~1 beschouwt het tweedehands verkopen van CD'tjes met hun
>software erop als inbreuk op het auteursrecht. Behoorlijk vergezocht
>(waar blijven tweedehands boekhandels en platenzaakjes als dit waar is),
>maar ze proberen het gewoon.

Tweedehands Micros~1 zooi kopen? Ik wil die bagger niet eens /nieuw/ hebben,
of gratis, of allebei...

(overigens, iedereen die dit onder Windows leest: jullie helpen willens en
wetens mee aan dit soort praktijken. Eerst een ander OS installeren, dan
reageren graag ;-}).

>Ik heb er meteen eentje besteld.

Wilde ik ook, maar met de verzendkosten erbij werd het toch net iets te
gortig voor een t-shirt (ik heb er toch al te veel....)

--
Cees de Groot               http://www.cdegroot.com     <cg at cdegroot.com>
GnuPG 1024D/E0989E8B 0016 F679 F38D 5946 4ECD  1986 F303 937F E098 9E8B