volkssouvereiniteit / waar blijft nu eigenlijk die discussie over

Marc-Jan Ahne mjahne at HOME.NL
Fri Apr 14 08:45:29 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Kaj,

Ik weet niet waar jij de afgelopen tijd bent geweest maar je vraagt naar een
discussie die op het congres plaats heeft gevonden. Daar werden de
uitgangspunten van D66 geformuleerd en daar kon dus ook in alle openheid de
discussie plaatsvinden. Het is dus eigenlijk een beetje vreemd om nu met enige
verontwaardiging te vragen waar die discussie blijft.

Zie voor de uitgangspunten van D66:
http://www.d66.nl/visie/uitgangspunten.html

Vriendelijke groet,

Marc-Jan Ahne