Volkssoevereiniteit

Thu Apr 13 09:00:06 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, 12 Apr 2000, H. van Meeteren wrote:

> Verzoek: wilt u ophouden met aantoonbare onzin te verkopen. Ik ben en was

Aangezien ik geen onzin verkoop kan ik daar niet mee stoppen.

> niet eens lijstbeheerder van die lijst. Allen al om die reden heb en had ik
> geen enkele bevoegdheid een lijst te sluiten. Dat is gedaan, in opdracht
> van het voltallige bestuur, door de lijstbeheerder, de Heer
> Martin.  Waarvan acte.

De stichting verkeerde in ontbinding. Er was derhalve geen be-
stuur meer om beslissingen te nemen over het sluiten van de
lijst. Het bestuursbesluit dat statutair aan de sluiting van
de lijst ten grondslag had behoren te liggen - zo het bestuur
nog in functie zou zijn geweest - is ook nimmer gepubliceerd.

Overigens was de voorzitter van de stichting langdurig ziek,
en waren andere bestuursleden langdurig afwezig, zodat de
heer Van Meeteren in de praktijk vrij spel had bij zijn on-
democratische activiteiten.

Erik vdMb