1966 !

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Thu Apr 13 02:55:21 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>"De Partij" Vindt...Dit is achterhaalde en ietwat Stalinistisch aandoende
>retoriek.

Hallo !

Het was dan ook al geschreven in 1966, toen D66 geboren werd zelfs (27
december 1966). Nadat D66 is opgericht is heel veel veranderd in de Wereld
en in politiek Den Haag (zou dat iets te maken hebben met iets dat er in dat
jaar is opgericht ?).

Constantijn haalt het alleen aan om aan te geven dat D66, als gedachtegang
en mening (toen ook al democratisch vastgesteld, one man - one vote) ook al
de macht bij de kiezer wilde leggen.

Vriendelijke groet,
Ramon Barends, Nijmegen

Prive-mail sturen ? Dat kan op: r_barends at hotmail.com

*** DEZE E-MAIL IS OPENBAAR EN MAG VERDER VERSPREID WORDEN ***

Check ook:
D66: http://www.d66.nl
Fractie D66 Nijmegen: http://www.telebyte.nl/~d66
Afdeling D66 Nijmegen: http://www.gaypnt.demon.nl/d66