Volkssoevereiniteit

H. van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Wed Apr 12 20:24:29 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 18:59 12-04-2000 Wednesday , Erik van den Muijzenberg wrote:

>Dat ging niet over de PNYX-lijst, maar over de open -, onge-
>censureerde lijst van de Digitale Burgerbeweging Nederland.
>Die door Hein van Meeteren werd gesloten toen Hein van Mee-
>teren keer op keer in de hoek werd gezet wegens zijn malle
>ideen en bizarre scheldpartijen.

Verzoek: wilt u ophouden met aantoonbare onzin te verkopen. Ik ben en was
niet eens lijstbeheerder van die lijst. Allen al om die reden heb en had ik
geen enkele bevoegdheid een lijst te sluiten. Dat is gedaan, in opdracht
van het voltallige bestuur, door de lijstbeheerder, de Heer
Martin.  Waarvan acte.

Hein  van Meeteren
 Amsterdam
heinwvm at palm.a2000.nl