royal fout

A.J.Huijskamp huyskamp at DDS.NL
Mon Apr 3 21:00:38 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 19:31 3-4-00 +0200, you wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Soms denk je......... (zie onderaan)

En vaak denk je . . . . . (zie onderaan)

>in
>Haider,
>eigenlijk
>dat
>>
>Soms denk je........wat jammer,
>Soms denk je.........................
>En dat is maar beter ook
>Er zijn geen regels,
>slechts gevoelens.
>Bo Buma

.......dat een dergelijke ongenuanceerde zooi frustratie een onmiskenbare
kern van waarheid in zich herbergt. De landelijke politiek is ernstig ziek.
Ikzelf zit bijvoorbeeld al sinds mijn lidmaatschap te wachten op een iets
minder genuanceerde opvatting van onze geliefde partij. Bijvoorbeeld een
opvatting die langer dan de duur van een uitzending politieke partijen
blijft hangen. Het door Von der Dunk gestipuleerde struisvogelgedrag van de
volksvertegenwoordiging is in deze toch wel stuitend arrogant; blijkbaar
verdient zelfs een volstrekt rationeel idee geen respons in de vorm van een
opvatting. Wederom jammer.

Arend Huijskamp