voorzitters D66

drs .e.l. jacobs emmy.jacobs at WXS.NL
Wed Sep 29 15:07:04 CEST 1999

Joost WXS

Helemaal eens met je opmerking. Gerard Schouw is nu voorzitter van SWB,
maar Sietske van Oogen-Visser ken ik niet. Misschien kunnen beiden een
verkort cv op net zetten of tenminste aangeven waarom zij graag
voorzitter willen worden van D66 en welke bijzondere kwaliteiten zij
hebben om dit voorzitterschap tot een succes te maken.

Emmy